Zaznacz stronę

OFERTA

Zapoznaj się z możliwościami współpracy ze mną

Konsulatacje

Life Coaching

Spotkania odbywają się online i trwają ok 60 minut.

Cena: 150PLN/1h

Jeśli bezpośrednio chcesz umówić się na spotkanie, sprawdź termin w moim kalendarzu tutaj.

Jestem certyfikowanym coachem i pracuję według standardów ICF.

Przejdź do sekcji FAQ poniżej, aby dowiedzieć się więcej o coachingu.

Relationship Coaching

Coaching Związków 

Spotkania odbywają się online i trwają ok 60 minut. 

Cena: 150PLN/1h

Jeśli bezpośrednio chcesz umówić się na spotkanie, sprawdź termin w moim kalendarzu tutaj.

Jestem certyfikowanym coachem i pracuję według standardów ICF.

Przejdź do sekcji FAQ, aby dowiedzieć się więcej na temat coachingu relacji.

Medytacje

Medytacje online

Pomedytujmy razem!

Nie musisz wychodzić z domu, wystarczy Ci wygodny strój i zaciszny kąt albo słuchawki na uszach. 

Gdzie: medytacje dostępne są na kanale YouTube 

Zapraszam!

Sesje mindfulness

Potrzebujesz wsparcia w praktyce uważności?

Sesję dostosowuję do Twoich potrzeb, tak abyś czuł/a się komfortowo i bezpiecznie.  Wyjaśniam krok po kroku przebieg procesu, odpowiadam na wszelkie pytania i wątpliości. We wspierającej atmosferze masz szansę wejść w stan w głębokiego relaksu.

Sesja trwa ok 30 min i odbywa się online. 

Cena: 75PLN/ 0,5 h

Sprawdź mój kalendarz tutaj, aby umówić się na pierwszą bezpłatną sesję.

Przejdź do sekcji FAQ poniżej, aby dowiedzieć się więcej o mindfulness.

inne

Warsztaty online

Zapraszam na warsztaty online.

Jeśli chcesz wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, zapisz się na listę oczekujących, a otrzymasz dalsze informacje o najbliższym terminie i treści warsztatów.

Zapisz się na listę tutaj.

Inne formy współpracy

Aby omówić kwestię innej, niewymienionej formy współpracy użyj poniższego formularza do kontaktu ze mną. 

Formularz kontaktowy

Polityka prywatności

Faq

Sesja zapoznawcza

Jeśli potrzebujesz bezpośrednio omówić ze mną sposób współpracy, umów się na bezpłatną sesję zapoznawczą tutaj.

Sesja trwa ok 30 minut, pozwala ustalić formę i zakres wsparcia dla Ciebie. Podczas tej sesji ustalamy Twoje rozwojowe potrzeby i wynikające z nich tematy, nad którymi chcesz pracować.

Co to jest Coaching?

Idea coachingu znana z zastosowania w sporcie, jest nie tylko świetnym narzędziem do szeroko rozumianego wyznaczania i osiągania celów, ale służy również do rozwoju osobistego. Coaching daje doskonałą możliwość zmiany nawyków oraz pracy z przekonaniami. Poprzez zadawanie odpowiednich pytań, coach pomaga zrozumieć mechanizmy myślowe przynoszące konkretne rezultaty w życiu. Coaching pozwala przyjrzeć się sobie, towarzyszącym sytuacjom z różnych stron, przez co w nieoceniający sposób daje możliwość podjęcia zmiany i dalszej pracy w kierunku lepszego poznania siebie.

Czym jest coaching:

  • coaching pomaga w ustaleniu celów (zarówno osobistych jak i zawodowych)
  • pomaga w podejmowaniu decyzji i tworzeniu planów działania
  • pomaga w zrozumieniu przeszkód, które mogą stać na drodze do osiągniecia celów
  • to praca na przekonaniach (o sobie i o świecie)
  • to praca z emocjami – nie ukrywaniem ich, ale dotarciem do nich i zrozumieniem ich przekazu oraz znaczenia
  • coach nadaje ramy procesu coachingu a zadaniem klienta jest znalezienie odpowiedzi na pytania i własną drogę do celów
  • coaching jest ścieżką samorozwoju i odkrywania niekiedy wcześniej nieuświadomionych informacji na temat siebie samego
  • coaching bazuje na psychologii pozytywnej – skupia się na tym, co motywuje do działania i co powoduje szczęście
  • jest doskonałym narzędziem służącym wcieleniu w życie rozwiązań dla aktualnych wyzwań

Czym coaching NIE jest:

  • podawaniem gotowych rozwiązań przez coacha
  • sugerowaniem jak żyć (bo każdy jest inny i ma inne potrzeby)
  • wmawianiem na siłę, że jest się “zwycięzcą”, tylko systematycznym budowaniem wspierających przekonań
  • zagłuszaniem i tłumieniem emocji, aby za wszelką cenę osiagnać cel
  • zmuszaniem do działania – to klient sam podejmuje decyzje, co chce osiągnąć, kiedy i w jakim wymiarze
  • psychoanalizą / psychoterapią – czyli nie skupia się na przeszłości i analizie wydarzeń np. z dzieciństwa oraz ich wpływu na życie, tylko mocno bazuje na aktualnych zasobach i odpowiednim wykorzystaniu potencjału człowieka
  • nie służy jako narzędzie pomocy dla osób o zaburzeniach natury psychicznej
  • szkoleniem / treningiem z zakresu wiedzy na wybrany temat
  • mentoringiem – coaching odbywa się na równorzędnej relacji między coachem i klientem, bez tworzenia relacji uczeń-nauczyciel

    Tematy na coaching

    Do coacha ludzie najczęściej zgłaszają się wtedy, kiedy chcą poprawić wyniki postawionych celów, kiedy w życiu ścierają się z powtarzającymi się sytuacjami lub po prostu chcą od życia czegoś, czego sami nie potrafią nazwać – docierają do punktu, w którym coś musi się zmienić, ale nie bardzo wiadomo co.

    Obszary pracy coachingu

    Na coaching możesz zgłosić się z tematami, które Cię stanowią dla Ciebie wyzwanie. Na przykład gdy:

    • szukasz zmiany i nie wiesz od czego zacząć
    • powtarzasz te same, niewspierające zachowania i nie wiesz jak je zmienić
    • czujesz znudzenie, niezadowolenie tym, co masz i poszukujesz nowych jakości w życiu
    • chcesz dowiedzieć się więcej o sobie i być bardziej świadomy własnych myśli, zachowań i potrzeb
    • chcesz lepiej komunikować się z otoczeniem 
    • czujesz, że jest Ci źle i trudno Ci nazwać przyczynę tego stanu
    • czujesz się zagubiony, niepewny, co ze sobą zrobić
    • masz trudności z nazywaniem i przeżywaniem emocji 
    • poszukujesz inspiracji do rozwoju
    • przydałby Ci się zastrzyk nowej energii do działania

     Coaching, który oferuję pomoże Ci:

    • lepiej zrozumieć swoją obecną sytuację oraz własną postawę np: w relacji czy związku
    • skontaktować się z własnymi uczuciami i świadomie nimi zarządzać
    • usystematyzować natłok myśli (niezdecydowanie, brak ukierunkowanego działania, zastój) 
    • poszerzać świadomość na własny temat, poznać i zrozumieć swoje potrzeby
    • przyjrzeć się swoim wartościom i dowiedzieć się, co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu i czy dajesz temu wystarczająco dużo uwagi, by spełniać swoje potrzeby emocjonalne 
    • podjąć decyzje o zmianie i konsekwentnie wprowadzić je w życie
    • wypracować nowy sposób działania oraz budować wspierające nawyki 
    • spojrzeć na sytuację z różnych perspektyw, tak aby zaobserwować systemy myślowe i ograniczające przekonania
    • gdy czujesz wypalenie w życiu, pracy, związkach czy relacjach spowodowane powtarzającymi się schematami zachowań
    • zrozumieć jakie relacje aktualnie budujesz a do jakich dążysz
    • poznać własne granice i umiejętnie je stawiać, tak by świadomie budować zdrowe relacje
      Relationship Coaching

      Coaching Związków i Relacji. 

      Czy chcesz:

      • poznać, co blokuje Cię przed tworzeniem szczęśliwych i spełnionych związków
      • przyjrzeć się temu, czego Ci brakuje i czego potrzebujesz w relacji
      • lepiej o siebie zadbać
      • nauczyć się uważniej słuchać i swobodniej wyrażać siebie
      • przyjrzeć się własnym granicom i świadomie je stawiać
      • stworzyć zdrowe i spełnione relacje ?

      Jeśli czujesz, że któreś z powyższych stwierdzeń rezonuje z Tobą, nie odkładaj tematu związków na póżniej. Podejmij pierwszy krok. Daj sobie możliwość, aby rozpocząć pracę nad relacjami w swoim życiu. Jeli czujesz, e potrzebujesz wsparcia na tej ścieżce, napisz do mnie. Chtnie przyjmę zaproszenie do tego piknego procesu.

      Spotkania pomogą Ci:

      • w zrozumieniu obecnej sytuacji oraz własnej postawy w relacji czy związku
      • w spojrzeniu na sytuacje z różnych perspektyw, tak aby zaobserwować systemy myślowe i ograniczające przekonania
      • w rozpoznaniu własnych granic i umiejętnego ich stawiania w celu budowania zdrowych relacji
      • usystematyzować natłok myśli (niezdecydowanie, brak ukierunkowanego działania, zastój)
      • w podjęciu decyzji
      • w wypracowywaniu nowego sposobu działania oraz budowaniu wspierających nawyków w relacjach
      • Ci skontaktować się z własnymi uczuciami i stać się świadomym swoich emocji
      • Ci zrozumieć, czego tak naprawdę potrzebujesz, jakie są Twoje wartości i co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu,
      • Ci zrozumieć, jakie relacje aktualnie budujesz a do jakich dążysz
      • w ustalaniu oraz osiąganiu celów i planów osobistych dotyczących relacji ze sobą i innymi
      • w tematach związanych z wypaleniem w związkach i relacjach.

      Podczas sesji coachingowej dbam o dyskrecję i tworzę atmosferę sprzyjającą rozmowie dzięki, której możesz nie tylko dowiedzieć się więcej o sobie, ale też masz możliwość konfrontacji i uwolnienia od niewspierającej przeszłości, tak by wzrastać ponad nią i świadomie tworzyć szczęśliwą rzeczywistość.

      Moją pasją jest pomaganie w świadomym, wychodzącym z poziomu serca tworzeniu zdrowych związków i relacji ze samym sobą i z innymi.

      Co to jest Mindfulness?

      Pojęcie mindulness zostało rozpowszechnione w latach 80-tych zeszłego wieku, przez amerykańskiego profesora Jon Kabat-Zinn, który będąc uczniem buddyjskich nauczycieli zaobserwował pozytywny wpływ praktyki jogi oraz medytacji na własne życie. Mindfulness nie jest nową praktyką, a raczej sięga do wcześniej dobrze już znanych i praktykowanych metod panowania nad umysłem, zaczerpniętych z Dalekiego Wschodu.

      Jako naukowiec, Jon Kabat-Zinn, postanowił zintegrować swoje duchowe doświadczenia z nauką. Na przestrzeni lat pracy udało mu się osiągnąć dość rozległe rezultaty: jego program MBSR (mindfulness based stress reduction) jest z powodzeniem stosowany nie tylko w wielu placówkach medycznych, ale również w armii amerykańskiej a samo pojęcie mindfulness – uważność stało się popularnym i chwytliwym hasłem na całym świecie.

      Mindfulness to po polsku „uważność”, czyli niezmącony stan umysłu, w którym następuje:

      • świadomość tego co tu i teraz – to całkowite bycie w chwili obecnej,
      • myśli nie wędrują do przeszłości ani nie dryfują w przyszłość 
      • uważny stan bez oceniania – to obserwowanie rzeczywistości, nie nadając jej żadnego znaczenia, nie osądzając, ani nie zakładając, że jakikolwiek stan jest dobry bądź zły, odpowiedni lub nie – on po prostu jest w danej chwili taki a nie inny a odczuwane stany emocjonalne zmieniają się, w końcu nic nie jest stałe, wszystko płynie
      • docenienie obserwowanego momentu – niezależnie dobrego, czy złego samopoczucia następuje dystans do otaczającej rzeczywistości, wcielenie się w rolę obserwatora, który może obiektywnie nazwać stan bez jakiejkolwiek opinii tego co jest, potrafi  docenić każde emocje i te „pozytywne” i te „negatywne” – ponieważ wszystkie one są nieodłączna częścią ludzkiego życia
      • uświadomienia sobie własnego ciałamyśli, potrzeb, uczuć – kontakt ze świadomością istnienia, do którego trudno dotrzeć bez wyciszenia
      • przy dłuższej praktyce uważności, oprócz odczuwalnego zwolnienie tempa, pojawia się nowa jakość: przestrzeń między myślami, cisza. Następuje odpuszczenie, dystans, pojawianie się nowych pomysłów inspirowanych wyższą świadomością.

      W teorii brzmi to bardzo przyjemnie, a może nawet i zachęcająco, jednak co z praktyką ? Czy utrzymanie takiego stanu jest możliwe? Otóż z pewnością dla osoby, która na codzień nie poszukuje wyciszenia, żyje w kołowrotku obowiązków, z pewnością na początku może stanowić to wyzwanie.

      Mózg ludzki został zaprojektowany do tego, aby myśleć, tworzyć wielkie idee, a jego najbardziej podstawową funkcją jest z pewnością ocenianie i wynajdowanie potencjalnych zagrożeń, które to od pradziejów ma na celu chronienie życia.

      O ile wydawać by się mogło, że taki stan umysłu osiągają tylko mnisi poświęcający swoje całe życie na praktykę, to jak się okazuje, przy regularnej intencji bycia tu i teraz, nie tylko można okiełznać pęd myśli, ale też zaznać prawdziwego wewnętrznego wyciszenia. Wystarczy nawet kilka minut dziennie, aby odprężyć i zregenerować ciało i umysł. Im częściej praktykowane, tym bardziej odczuwalne są rezultaty. Najważniejsze, że do mindfulness nie trzeba ani nakładu pieniędzy, ani specjalnego przygotowania, wystarczą chęci i przypominanie sobie o uważności dla chwili obecnej, kiedy to tylko możliwe.

      Mindfulness jest jedną z metod, która daje szansę na oderwanie się od życiowych problemów i zwolnienia myśli, poprzez ich uświadomienie. Praktyka ta nie jest to związana z żadną wiarą/religią a stosować może ją każdy, kto tylko ma odwagę spróbować czegoś nowego w życiu i dać się zaskoczyć pozytywnym skutkom ubocznym.